Ga naar hoofdinhoud
Zijpaneel
Startpagina
Meer
Je gebruikt nu gasttoegang
Login
Startpagina
Interprofessioneel samenwerken in zorg, welzijn en onderwijs
Hoofdstuk 2
Hoofdstuk 2 | Omschrijving van beroepen in zorg en welzijn
URL
Hoofdstuk 2 | Omschrijving van beroepen in zorg en welzijn
Hoofdstuk 2 | Omschrijving van beroepen in zorg en welzijn
Klik op
Hoofdstuk 2 | Omschrijving van beroepen in zorg en welzijn
om de bron te openen.
◄ Hoofdstuk 2 | Beschrijving van de verschillende lijnen in de zorg
Ga naar...
Ga naar...
Hoofdstuk 1 | Video's met kijkopdrachten
Hoofdstuk 1 | Studieopdrachten
Hoofdstuk 1 | Conceptueel raamwerk voor interprofessioneel samenwerken (figuur)
Hoofdstuk 2 | Video's met kijkopdrachten
Hoofdstuk 2 | Studieopdrachten
Hoofdstuk 2 | Beschrijving van de verschillende lijnen in de zorg
Hoofdstuk 2 | Omschrijving van beroepen in het onderwijs
Hoofdstuk 3 | Video's met kijkopdrachten
Hoofdstuk 3 | Studieopdrachten
Hoofdstuk 4 | Video's met kijkopdrachten
Hoofdstuk 4 | Studieopdrachten
Hoofdstuk 4 | Toestemmingsformulier
Hoofdstuk 5 | Video's met kijkopdrachten
Hoofdstuk 5 | Studieopdrachten
Hoofdstuk 5 | Uitleg over de ICF en de ICF-CY
Hoofdstuk 5 | Hofstede: vijf dimensies waarop culturen van elkaar verschillen
Hoofdstuk 5 | Checklist voor het herkennen van laaggeletterdheid en lage gezondheidsvaardigheden (Pharos)
Hoofdstuk 5 | Informatie over afasie op de website van de Patiëntenvereniging Hersenletsel.nl
Hoofdstuk 5 | Tips voor het omgaan met mensen met faalangst
Hoofdstuk 5 | Website met extra informatie over interprofessioneel communiceren
Hoofdstuk 6 | Video's met kijkopdrachten
Hoofdstuk 6 | Studieopdrachten
Hoofdstuk 6 | CanMEDS-rollen en opleidingscompetenties
Hoofdstuk 6 | Teamrollen van Belbin en hun kenmerken
Hoofdstuk 6 | Lesactiviteit rollenspel ipo (casus Jonas)
Hoofdstuk 7 | Video's met kijkopdrachten
Hoofdstuk 7 | Studieopdrachten
Hoofdstuk 7 | Vier stappen in de feedbackcultuur zoals beschreven door Batista
Hoofdstuk 8 | Video's met kijkopdrachten
Hoofdstuk 8 | Studieopdrachten
Hoofdstuk 8 | Het verhaal van Georgie met de diagnose autisme
Hoofdstuk 8 | Webpagina van Helen Sanderson
Hoofdstuk 8 | SMART-doelen
Hoofdstuk 8 | Biopsychosociaal model koning George VI: formulier
Hoofdstuk 8 | Biopsychosociaal model koning George VI: antwoordmodel
Hoofdstuk 8 | Lesactiviteit rollenspel ipo (casus Jonas)
Hoofdstuk 8 | Webpagina met meerdere casusbesprekingen
Hoofdstuk 9 | Interprofessionele attitudeschaal (IPAS-NL)
Hoofdstuk 9 | JTOG
Hoofdstuk 9 | CICS29
Hoofdstuk 9 | ICCAS
Hoofdstuk 9 | SDM-Q
Hoofdstuk 9 | OPTION
Hoofdstuk 9 | Instrument voor het evalueren van de ‘zachte’ factoren van samenwerking binnen dementienetwerken
Hoofdstuk 9 | Evaluatie EKEP-bespreking
Hoofdstuk 10 | Video's met kijkopdrachten
Hoofdstuk 10 | Studieopdrachten
Hoofdstuk 10 | MyTalentBuilder
Hoofdstuk 10 | Kwaliteitenspel
Hoofdstuk 10 | Rubrics competenties interprofessioneel samenwerken
Hoofdstuk 10 | Rubrics competenties interprofessioneel samenwerken: scoreformulieren
Hoofdstuk 2 | Omschrijving van beroepen in het onderwijs ►