Ga naar hoofdinhoud
Coutinho leeromgeving
  • Startpagina
  • Meer
Je gebruikt nu gasttoegang
Login
Startpagina

    Handboek Nederlands als tweede taal in het volwassenenonderwijs

    Geanimeerde navigatie aan
    Geanimeerde navigatie aan
    • Hoofdstuk 9

      • 9.2 Theoretische achtergronden en enkele belangrijke begrippen

      • Pagina icoon
        De woorden in ons geheugen Pagina
      • Pagina icoon
        De leerbaarheid van woorden Pagina
      • 9.4 Woordselectie

      • Pagina icoon
        Inburgeringswoorden eerst? Pagina
      • Pagina icoon
        Vindplaatsen hoogfrequente woorden, schooltaalwoorden en vaktaalwoorden Pagina
      • 9.5 Het leren en onderwijzen van woorden: doelen en didactiek

      • Pagina icoon
        Intentioneel woordleren: de semantiseren-consolideren-controlerenmethode Pagina
      • Pagina icoon
        Tekstmateriaal voor taalleerders (zie ook hoofdstuk 6 Lezen) Pagina
      • Bestand icoon
        Woordweb (voorbeeld) Bestand
      • Bestand icoon
        Cursus woordenboekgebruik voor laaggeletterde cursisten Bestand
      • Pagina icoon
        Werkvorm oefenen raadvaardigheid Pagina
      • Pagina icoon
        Is een woord frequent? Pagina
      • Bestand icoon
        Opdracht 5 Bestand
      • Leermiddelen

      • Bestand icoon
        Leermiddelen bij hoofdstuk 9 Bestand
    Je gebruikt nu gasttoegang (Login)
    Bezoek www.coutinho.nl